Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky ve smyslu § 1751 občanského zákoníku jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi Odběratelem a Pronajimatelem prostoru Freevent - Olesea Nodzak
a upravují práva a povinnosti smluvních stran a podmínky poskytnutí zasedacích či konferenčních prostor a poskytování dalších služeb (dále jen „Podmínky“).
1. Definice pojmů
V Podmínkách budou mít níže uvedené výrazy následující význam, nebude-li výslovně uvedeno jinak:
Termínem „pronajimatel“ se rozumí majitelka prostoru Freevent Olesea Nodzak IČ: 24793035, Sídlo: Havanská 142/12, Praha Bubeneč (Praha 7), 170 00 ktera výslovně prohlašuje, že je vlastníkem prostoru na adrese Umělecká 589/ 4, 170 00
Termínem „Odběratel“ se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která objednává Poskytnutí Prostor a případně dalších služeb a jejíž fakturační údaje jsou použity pro fakturaci.
Termínem „Freevent“ se rozumí Prostory pro pořádání zasedacích, konferenčních a společenských akcí nacházející se na adrese Umelecka 4. 170 00, Praha 7, a skládající se z technické místnosti, cateringové kuchyňky, zasedací a konferenční místnosti.
Termínem „Konferenční prostor“ se rozumí velká konferenční místnost.
Termínem „Zasedací místnost“ se rozumí školicí místnost.
Termínem „Prostory“ se rozumí Konferenční prostor a/nebo Zasedací místnost.
Termínem „Poskytnutí Prostor“ se rozumí krátkodobé umožnění užívání Konferenčních prostor nebo Zasedací místnosti v rámci prostor Freevent Odběratelem na základě Smlouvy včetně případných doplňujících služeb.
Termínem „Smlouva“ se rozumí smlouva uzavřená mezi Odběratelem a Olesea Nodzak na základě Objednávky Odběratele.
Odběratel učiněním Objednávky potvrzuje, že se s obsahem Podmínek řádně seznámil, že jim rozumí a že s nimi souhlasí.
Termínem „Objednávka“ se rozumí objednávka splňující náležitosti dle těchto Podmínek provedená písemnou formou (e-mailem), kterou Odběratel objednává Poskytnutí prostor nebo dalších služeb.
2. Poskytování prostor Freevent
Objednávka Prostor probíhá zasláním e-mailu na adresu info@freevent.cz
Objednávka Prostor se považuje za potvrzenou odesláním potvrzujícího emailu ze strany Olesea Nodzak
Storno podmínky u zrušení akce:
• Více jak 7 dní před konáním akce bez storno poplatku.
• 7-24 hodin před konáním akce bude účtováno 50 % storno poplatek z celkové ceny nebo je možné vybrat náhradní termín.
• Méně než 24 hodin před konáním akce bude účtováno 100 % storno poplatek z celkové ceny.